Prommenad i skogen :)

Gick en prommenad i skogen med Vovven.
Å det fanns så mycket lingon att jag blev tvungen att gå hem igen och hämta en hink.
Men innan jag kom fram till lingona så hamnade det blåbär i hinken.
Så Lingonen plockades i en hundbajspåse :) Det funkade bra det med.

När jag stod och plockade blåbär hittade jag dom här precis bakom mig :)




Totalt blev det 3dl blåbär och 1 liter lingon
I morgon blir det mer lingon och på lördag blir det svamp plockning + eventuellt bär.

Det blev en kvällsmacka idag.



Smörstekta kantareller på en smörstekt rostbrödsskiva :)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ååå va härligt med kantareller. Hittaden en liten stackare igår men den täckte jag över ;)

2011-08-23 @ 09:58:35
Postat av: syrran

fan vad gottis!

2011-08-28 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0