Award

Jag fick en award från en bloggare. Nämligen min kära mamma! Tack snälla!

När man fått en award så är man förpliktigad att ge detsamma till fem andra bloggar. Jättesvårt måste jag säga då jag har hur många favoriter som helst. Allt mellan himmel och jord.

När det gäller mat så läser jag denna varje dag matplatsen.  Här får man jag inspiration.

En stor favorit är ultraklumpen. Mamman i familjen skriver på ett mycket bra sätt. Hon delar med sig av sin vardag och hur hennes son har kämpat och kämpar.  Ultraklumpen.

Ännu en favorit är denna blogg blev mamma som 17-åring. Det är en tjej från Luleå som bloggar om sitt liv som ung mamma.

Tina är en fantastisk bibliotekarie som jag hade under gymnasiet Tina0. Vill man ha boktips ska man kolla in hos henne.

En annan favorit som jag har är  Lisaochkira. Lisa är en gammal klasskompis som syr hundtillbehör. Hon håller även i hundträffar. Har man hund ska absolut kolla in hon henne.

Det var några av alla bloggar jag läser :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul med nya bloggar att kolla in.

2012-01-24 @ 07:39:01
Postat av: Moster

Nu fick man lite nya bloggar att titti in hos...som om man inte hade nog;)

2012-01-25 @ 08:43:10
Postat av: TinaO

Åh, så snälla ord! Supertack!! :)

2012-01-28 @ 11:35:00
URL: http://tinaottosson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0